Penting untuk awak tahu.



*google image 
Bila rasa kasih datang menerpa,
Hati aku sayu tidak terkata.
Biar sedih tidak kuluah,
Lihat kau dan dia, buat aku bahagia.

Sungguh. Aku cemburu.
Tatkala kau dan dia senyum berdua dalam gambar itu.
Heh. Tapi jangan risau.
Cemburu aku tidak sebuta sesiapa.
Kerana itulah cemburu bahagia. 

Tak perlu cari bintang lain.
Kau cukup, tidak terbanding.
Tak terlihat andai terdetik.
Kerana kau satu tiada yang lain.

Cuma,
Kalau benar kau bersama dia nanti,
Aku mampu utus hadiah berserta kad ucapan "SORRY".
Serta doa pun diiringi.
Kerana aku percaya, jodoh bukan kerja kita.
Dan aku tidak mampu hadir.
Kerana aku penat biar airmata ini terus mengalir.


Dan sememangnya,
INI MEMANG UNTUK AWAK.



P/S untuk awak : Thank you for all the things that you have done 
for me before this. Kesanggupan, pengorbanan dari segi masa dan 
tenaga. Dan maaf kalau before this macam stalker. 

P/S untuk readers : Aku cukup tak minat buat entry pasal heart 
feeling. Tapi hari ni, aku mintak maaf. Aku malas nak tekan Ctrl A 
& backspace. Baca jela ye. Maaf sekali lagi untuk korang. Sayang 
korang more than words can say :)

keys off ~
as.da.name.given :)

Photobucket

6 comments :

  1. ewah..ayt y google image tu pun da menarik..n y bwh tu pun best..

    *thumbs up..xD

    ReplyDelete
  2. Indah bukan sekadar rupa,kata-kata yg manis membuatkan hati ini tertawan.. ƗƗаƗƗаƗƗа"̮

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Btl,kata2 umpama panah yg tajam..mampu meruntuhkan apa yg tersirat..ade twitter x?

      Delete
  4. @basyiruLhafiZ ada je. dekat atas tu kan ada link untuk follow twitter kita :)

    ReplyDelete

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D