Dan Air mata pun berguguran.

Assalamualaikum.


Tajuk macam cliche' sangat kan? Okey. Greetings friends!


Aku masih mendongak langit.
Mengadu bercerita kisah sakit.
Hanya terbuka sedikit aib.

Aku masih mendongak langit.
Menggagau kekuatan ihsan dariNya.
Dan air mata aku pun mengalir.

Aku masih mendongak langit.
Terbentuk awan tanda terima.
Aku tadah syukur tidak terhingga.

Aku masih mendongak langit.
Alam sama merasa sakit.
Hujan pun terus meratah bumi.

Aku masih mendongak langit.
Kerana aku yakin kuasa di sebalik Pencipta langit.


Aku tidak lagi rasa sakit. 
Alhamdulillah.


*THIS :)


keys off ~
as.da.name.given :)

Photobucket

1 comment :

  1. usah kau beduka lara
    usah kau merintih sedih
    krn kita punya tuhan yg tiada setara
    setia menemani di kala luka yg pedih

    :)

    ReplyDelete

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D