Segmen Eida Arina : Jom Berkenalan Blogger 1 Malaysia.



Hai readers dan bloggers yang kacak sekalian :D *term kacak bagi aku sesuai untuk semua
gender  . No discrimination -.-

Before aku lupa , aku perlukan lagi 8 orang followers untuk aku promote-kan blog 
korang kat blog aku ! So cepat tau ! :D

Tajuk segmen kat atas macam menunjukkan yang aku ni desperate nak ada banyak
followers . Kan kan ? Mesti hampa pikiaq macam tu . *sorry takdapat nak singkirkan loghat 
utara yang awesome ni =.=


Kalau aku gila followers pon apa salahnya kan ? *acece marah :P


Ok la thats not my objective to join this segment . Aku ni jenis yang suka blogwalking .
So tak salah kan kalau aku sekadar nak tambah kenalan blogger yang nais nais belaka 
ni kan ? Ok that the main idea . Highlight-kan kat situ ; NAK TAMBAH KENALAN :D


So korang kalau nak join segmen Miss Eida Arina ni . Klik SINI :)                                                       


Oh here is about myself :D

Lepas aku dilahirkan , Mak and Abah aku sepakat nak letak nama
Siti Nurhanisah Binti Ishak . Depa rasa nama ni dah sedap kot .
Yeah , they know the best :') . Nama manjeww kita Nisah ,
Nisa, Niesya , Nishah . *haha nama nak glamor awwww.

Tarikh aku keluaq dari perut Mak aku pada 6 ogos 1992 .
Aww darah manis lagi rupanya aku ni :P

Yeah I am UIA-an . Currently taking BEN which is stand
for Bachelor of English .

Starting dari mula mula aku blogging , nama blog aku ni
tak pernah sekali pon aku tukar . "Serius . Ini Bukan
Carutan Kehidupan ." Yeah , hidup kita bukan sekadar 
carutan semata . Dan semua yang aku share kat blog aku
ni bukan something yang boleh "dibakulsampahkan"
sesuka hati . Nasihat aku walaupun macam sampah kadang 
kadang , tapi aku tahu , ada jugak orang yang cuba 
mengambil teladan daripadanya :)

Followers aku sekarang 303 and insyaAllah , kalau ada 
rezeki , aku nak lebih daripada tu :')

Blogger otai yang aku selalu follow ; Fatin Liyana , Maria Elena ,
Yuyu Zulaikha and Lyssa Secret ;)

Cakap pasal harapan , aku kalau boleh , nak jadi famous
macam semua blogger otai yang aku mention kat atas .
Yes , just only once in my life , I hope I can be like 
them . Yeah , even it is JUST A DREAM :') . And one more
thing , aku nak share ilmu dengan semua orang .
Walaupun tak banyak , tapi insyaAllah . Pahala
takboleh simpan sendiri sendiri kan ? *gelak sopan*

keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket

4 comments :

  1. thanxxxxx a lot ya sbb sudi join segmen saya yg tah pape ni.....slamat berkenalan k :)

    ReplyDelete
  2. sy join ni segmen juga, salam kenal :).jom dtg blog sy :)

    ReplyDelete
  3. shiema singgah dari segmen yg same. follow you. jom singgah, follow dan join segmen shiema pulak jom.

    ReplyDelete

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D