Penghargaan untuk followers yang ke-300++ :)


Hai readers dan bloggers yang disayangi sekalian ,


Malam ni aku taknak membebel panjang panjang . Aku just update untuk buat
satu announcement . HAHA jeng jeng jeng . Ce teka apa la announcement yang
gempak yang aku nak buat ? Err gempak ke ? LOL ok perasan =.=


Ok this is specially dedicated to my lovely bloggers :


Untuk 11 orang terawal yang follow blog 
aku ni , aku akan letakkan link blog korang 
kat blog aku selama 11 hari . So kiranya 
macam aku tolong promote blog korang 
la kat blog aku :')


One more thing , JANGAN LUPA TINGGALKAN
LINK BLOG KORANG DEKAT COMMENT KAT 
BAWAH NI ! ;)

So bloggers , hurry up . Aku nak tolong korang ni . 

*Ini bukan propaganda nak lariskan blog aku atau nak tambah followers . Ini hanya 
sekadar ingin menolong blogger blogger yang lain . Acece bajet macam kau ni blogger
otai pulak lol :P


*thank you Bapak Google :D


keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket

3 comments :

  1. http://ceryterakitaadabezanya.blogspot.com/

    Follow blogg akak...

    ReplyDelete
  2. ini blog sya.. seliporjepon.blogspot.com
    Nice to know u

    ReplyDelete

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D