Ramadhan , memang bulan yang 
buat aku rindu rumah.




Serius . Aku rindu rumah . Aku nak balik . Kau tahu apa aku rasa ? You never feel 
this , if you are just stay only 20 km from your house -__-


Aku duduk jauh . Walaupun ramai orang cakap tak la jauh mana . But still . Kau 
akan rasa macam ni bila family kau jauh daripada kau . This month really make 
me miss everything . My mom . My dad . My house . My bed . Yes , frankly say ,
EVERYTHING . Please understand me . LOL . Okay enough .


Ramadhan . Bulan yang penuh dengan keberkatan . Bulan yang sangat mulia . 
Bulan yang lebih istimewa berbanding dengan bulan bulan yang lain . Kau akan 
rasa tenang gila bila datangnya bulan ni . Same goes to me . Aku rasa tenang 
sangat sangat . Ketenangan yang aku tak pernah rasa dalam bulan bulan yang 
lain . Ramadhan , aku rindu kau . Akhirnya kau datang lagi .


Bila aku dengar lagu Harapan Ramadhan - Raihan feat. Manbai , aku jadi sebak .
Aku rindu rumah . Okay again . Aku memang tengah homesick sekarang . Aku
nak balik . Aku nak pegi terawih dengan mak and ayah aku . Aku nak tengok 
Jejak Rasul dengan depa . Aku nak tengok pengumuman bukak posa dekat tv .
Aku nak dengaq budak budak main mercun kat depan rumah aku walaupun aku
rasa sangat marah bila depa main depan rumah aku . Kau tahu , aku rindu 
semua . Aku cuma nak cakap ; AKU NAK BALIK . Aku harap kau faham . Boleh 
kan ? Okay thank you sebab memahami . *harap maaf di atas penggunaan 
loghat utara kerana aku anak jati utara :)


Okay cukuplah setakat ni . Aku tak dibenarkan tulis banyak banyak sebab aku 
hati kapas . Nanti kena tadah baldi pulak . K bye =.='


keys off ~
as.da.name.given :) 
Photobucket