I'm tired of being someone 
who REALLY care.


Yes . Serius penat macam ni . Hidup aku asyik kena jaga 
hati orang . Tapi hati sendiri ? To be honest , memang aku 
takkan jaga hati sendiri sangat . Aku takut kalau terlebih 
jaga hati sendiri , orang lain touching dengan aku . Eh , 
kalau kau nak tahu , hati aku lagi kapas tau tak . Hati aku 
lagi lembut . Kau ingat aku ni jenis yang tak terasa hati ? 
Kau ingat aku ni jenis yang boleh terima seadanya apa yang 
orang buat dekat aku ? Oh no dude . Kalau setakat sikit sikit , 
boleh la kot . Ya . Hati manusia bukan plastisin yang kalau 
cacat fizikalnya boleh diuli dan dibentuk kembali . Mahu 
dihalalkan segala luka , boleh . Tapi tak mampu . Hempuk
kepala aku pada Tugu Negara 7 kali seminggu pon belum tentu 
mampu . 




"We might be best friends one year , pretty good friends the next year , 
don't talk that often the next , don't want to talk at all all the year after that ."

"So , I just wanted to say , even if I never talk to you again in my life ,


you are special to me and you have made a difference in my life ."

- 5 Tahun 5 Bulan , Hlovate :)

Yes . You are my bestfriend . Someone special to me , once . 
But now , things aren't same anymore . We had fight and it 
make me weaker day by day . I can't face you . I was very sad . 
Why you do this to me ? Who am I before you know your 'ANGEL' 
boyfriend ? Homaigod . I can't expect that a girl change drastically 
after she met a guy that she loved so much .

One advice to you ; NEVER depends on guy . Because once he 
leaves you , YOU ARE NOTHING :)


Till then , may Allah bless all you do . I'm not going to pray bad 
things about you . InsyaAllah . I just wanna say , SEMOGA 
BERBAHGIA ke anak cucu :)


keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket

No comments :

Post a Comment

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D