Entry khas. Maybe.

Hai yu olls sekalian , I rindu yu olls tau . *err gila gedik Nisah . Orang boleh muntah
tujuhpuluhlimabesen oh kalau macam ni . 


Aku hupdate blog banyak kali ni sebab nak memperkenalkan 2 orang insan yang telah
banyak menyumbangkan idea sehingga blog aku jadi hebadd yang macam sekarang .
*walaupun tak la hebad sangat en . Tapi mereka ni sungguh tidak lokek ilmu dalam 
membantu insan insan lemah lagi lurus bendul seperti aku ini . Daripada aku buta 
pasai blog ni , at last , aku dah jadi sedikit arif tentang selok belok blog ni . Wah ,
aku sangat berbangga dengan diri aku sendiri !


Okay enough with your so-called annoying manners Nisah -____-


Let me introduce to all of you ;


First ,

*gambar ehsan daripada Facebook beliau : Lyssa Dollixious-Full


Lyssa Dollixious 
Blog gadis genit ini sangat la best . Seriously , blog dia sangat awesome . Aku selalu
terjah blog dia untuk tengok tutorial yang baru baru . Dia antara blogger yang banyak 
membantu aku secara tidak langsung dalam mencantikkan blog aku . Thank you Lyssa
sayang . I was appreciate setiap ilmu yang diberikan :)




Second ,

*gambar ehsan daripada blog beliau : :::::MEmorialIsme_HOPE with Heartstrings


Wan Hazel
One more blog that help me A LOT . Aku suka terjah blog ni . Boleh dikatakan before
aku tido , aku akan tengok blog ni . Yes . Memang banyak sangat tutorial . Kalau 
korang nak "kawaii' kan blog korang , tengok la blog this guy . I swear , gempak bhaii . 
And FYI , this guy pon ada singgah blog aku . Ni buktinya , tengok la :)



*heee :) apa boleh cakap . hanya mampu terharu :)

Okay thats all . Thank you reading yo ! 

keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket

No comments :

Post a Comment

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D