Yusry KRU & Lisa Surihani 


Hai peminat peminat serta dearest stalkers sekalian !


I miss yu olls tau . Lama tak jumpa . Pelukcium sikit . Muah ! Haha gilo ah 
Nisah . Takboleh gedik lagi ke ? Enough okay . Nanti orang menyampah nak 
singgah blog kau kalau perangai macam budak budak tak cukup tinggi kau tu . 
Eh ? Okay sudah la dengan kutukan dan hinaan yang diberi kepada diri sendiri . 
Kau bukan ke**t . Cuma kurang tinggi . Tu la kau . Dulu orang suruh makan 
Calci-Yum banyak banyak ,  kau jual mahal . Bajet macam kau tinggi ah en 
-_____- 

Okay . Dah dah . Kau kalau merepek , tahun depan pon tak habis . Okay 
readers , semoga anda semua terhibur dengan intro yang mintakpenampar 
itu ya :)


Actually , aku nak cerita pasal Yusry KRU dengan Lisa Surihani yang dikatakan 
tengah hangat bercinta sekarang . Mulanya aku macam , err Yusry dengan Lisa ? 
Sesuai ke dyeorg . Macam tak je . Then , aku explore punya explore , jumpa la 
gambar mereka berdua yang membuatkan aku tertarik untuk menulis entry 
tangkap leleh sebegini . Eh ? Apa kena mengena ? Okay stop . Penggunaan 
word yang salah =.=' Ahhhh , whatever . Korang nak tengok tak picture yang 
membuatkan hati aku terpikat dan ingin menjadi seperti mereka suatu hari nanti . 


Okay mari kita tengok .
Let pictures tell you betapa bahagianya mereka :')



*YURY ? Pon boleh :P Haha . Typo sungguh . Aku pon selalu cenggini :D



Untuk mengetahui dengan lebih lanjut , sila terjah ke SINI :)


*DearFutureHusband , awak nanti tolong jadi romantik macam 
ni tau . Hari hari saya boleh jatuh hati dengan awak . Saya tak 
kisah jadi sawah padi . Dan awak pulak jadi KLCC .Tapi awak 
jangan gatal nak mengorat Eiffiel Tower pulak . Saya cubit awak 
nanti :D 




keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket

No comments :

Post a Comment

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D