Geliew jew nakw jiwangw .


Okay tajuk kalau tak rempit sangat boleh en .
Haih . GILA GELI . Nak sebut pon tegeliat lidah =.='


Hai awak awak yang sedang baca . Saya sedang menaip dengan 
cara bukan menongkat dagu tapi menongkat laptop dengan 
hujung ibu jari kaki . Boleh bayang ? Kalau boleh , bagus . 
Anda memang punya imaginasi yang normal . Kalau tak boleh , 
maaf anda boleh cuba lagi . Bukan sebab anda lembam , tapi 
memang sebab anda lembam . Okay cukup dengan intro yang 
agak menghiburkan di situ . Kalau tak terhibur , anda tak comel . 
Haa , nak comel tak ? Baik buat buat terhibur walaupun tak .


Sebenarnya kan , saya update ni atas satu je sebab . HAHA .
Sebabnya , saya nak cakap saya rasa macam nak dengar lagu 
jejiwang je sekarang ni . Hati takde berbunga pon . Takde taman 
botani pon . Tapi , rasa macam nak dengar lagu jiwang je selalu . 
Kenapa ? Haaa , tu yang kita taktau . Okbai .


keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket