Hamba Allah itu.


Okay tajuk gila baik bajet bagus habis ah kau Nisah en . Padahal dalam 
hati kau tu hanya Allah yang tahu . Entry kali ni ditulis dengan 1000 
kerutan di muka dan aku letak bantal di bawah dagu aku dan mata 
aku berkelip kelip selama 30 minit tanpa henti . *okay stop dengan 
perangai annoying kau tu Nisah =.=


Cukup dengan intro yang agak menjengkelkan di atas . Okay let's back 
to the topic yang related dengan tajuk . Actually , aku ni seorang yang 
agak penyabar kalau hampa nak tau la . Kalau setakat benda benda kecik
ni , aku boooooo layan ja . Tapi , okay ADA TAPI YA TUAN TUAN DAN 
PUAN PUAN . Bila benda tu dah sampai ke lubuk jantung hati yang paling
dalam , aku serius takboleh tahan doe . Kau expect aku boleh pendam
pendam ah kan . Tak mungkin . 


Ni ada sorang Hamba Allah ni , inbox aku marah marah , maki maki bagai 
la kan . Aku yang dah lurus lagi bendul ni , taktau apa apa . Tiba tiba 
dok maki aku tak tentu pasai . *okay mood peralihan ke loghat utara -.- 
Dia kata aku ni dok rampas ayah angkat dia la , apa la . 


Okay okay . Aku tau , hampa mesti kata aku ni dok sembang kencang ja
kan , tapi bukti apa pon takdak . Haaa , mai sini aku nak tunjuk bukti 
kat hampa semua .


Mari mari sekilo 10 hinggit .
Mai mai tengok :D

Haaa tudia . Hampa nampak kan ? Sudah terang lagi bersuluh . See ? Aku
ni masih berperasaan rupanya . Ikutkan hati , aku tak nak MERAHKAN NAMA
DIA TU . Tapi aku kesian kat dia . Satgi tak pasai pasai famous . Ramai 
pulak orang dok pi add dia (:

FYI , Abdul Rashid Jaafar tu memang artis . Okay aku memang bajet gila dok
add artis en . So what ? People , you can say ANYTHING . Nak kata aku gedik 
ka apa ka . JUST SAY . I DON'T CARE . Because I know : "Being judgmental 
reflects who you are ." And yeah , don't easily judge people . Okay ceritanya
macam ni , aku add la ayah angkat budak ni . Then di-approve . And I was 
speechless . Ya la kan , dah artis approve , speechless la kejap . Pastu aku 
pon on IM then chat dengan Uncle Rashid . Say thanks blablabla . So , tiba 
tiba dia kata dia takdak anak then dia nak buat aku jadi anak angkat . So 
for me , it's just fine la . Aku accept . And yeah , at last aku listed uncle as
a father dekat Facebook . But , out of blue , minah tu inbox aku maki maki .
Haih . Penat melayan BUDAK KURANG MATANG =.='

P/S : Hey perempuan cukup akal , tapi kurang sel neuron . 
Pergi beli susu Dumex 123 la weyh . I tell you la , aku tak ingin 
sangat pon nak rampas ayah angkat kau tu . Aku just nak jaga 
hati dia . Thats all . Jangan sampai aku ingat kau ni macam 
good-for-nothing . Semoga Allah SWT memberi hidayah kepada 
kau . InsyaAllah (:


keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket

No comments :

Post a Comment

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D