Love Is Cinta. Eh ?


Hey peminat peminat sekalian . 
*err please ah Nisah . Bajet macam kau ada peminat je . Grr -,-
Haha . Do I care ? Nope .


Okay stop annoying Nisah .
Today , aku nak cakap pasal CINTA .
Mengikut kamus dewan yang tiada edisi , 
cinta bermaksud menyatukan dua hati menjadi 
satu . 
Erk ? Nevermind . Okay enough .
By the way , aku pon taktahu la apa maksud cinta .
Korang pandai kan ? 
Semua Bahasa Melayu lulus kan ?
So korang la translate kan sendiri .


Actually , aku malas nak buat entry pasal cinta .
Entah la , bagi aku , cinta ni macam takdak variation .
Pi mai pi mai , kot tu jugak .
Boring dah aku dengaq .
Nak muntah hijau pon ada .
Haha tudia , keluaq dah loghat utara .
Ni yang cheq suka ni . LOL :D


Tapi takpa la noh .
Cheq tau , hampa suka ja baca entry ni -,-



First of all , cuba baca ni ; 


Don't play with mata , mata make you BUTA .
Don't play with cinta , cinta make you DERITA .


HAHA . LOL :D
Siapa setuju ? Sila angkat keyboard tanda setuju . Sila gigit keyboard 
tanda tak setuju . Sila rebus keyboard tanda "No comment!" . Erk ?

Sebelum itu aku nak tanya , siapa yang tak pernah bercinta ? Yang tak 

pernah bercinta sila ke kiri , yang pernah bercinta sila ke kanan dan 
owner blog sila ke tengah untuk bercinta eh silap untuk bercerita . Ehem ! 
Aku pun ada pengalaman bercinta yang aku rasa untuk kali pertama dan 
terakhirnya aku nak share dengan semua . Tapi aku malu . Ya aku pemalu . 
Pemalu besar . Tolong percaya . Zzzz -.-

Aku rasa semua orang pernah bercinta walaupun sekadar cinta monyet 

ataupun puppy love setelah di translate atas perkhidmatan google . 
*Google punya translation kadang kadang macam suckss* . Haih .


Disebabkan aku ni pemalu , *ehem tak jadi la nak share . Lagipon ,
kisah cinta aku takde yang indah . Biasa . Macam korang semua .


Err okay la . Nothing to display . Kbye :\


Wait a minutes , kalau bercinta boleh dapat semua ni mesti gempak gila .
Ah , materialistik la kau Nisah -.-






keys off ~
as.da.name.given :) 
Photobucket

No comments :

Post a Comment

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D