Kepenatan.

Cakap pada diri tidak mengapa . Cukupkan apa yang 
tiada dengan pujuk yang hanya aku seorang faham 
akan helahnya . Hidup tapi mati dalam segerombolan 
manusia , ada tapi semacam tiada diumpamakan , 
survive sorang sorang , apa ini neraka dunia fikir aku . 
Tenangkan hati , bercakap sorang-sorang benda yang 
aku harap orang akan cakap pada aku . Gila . Ye .

Petang tadi aku betul betul rasa nak gila , serabut , 
kacau bilau , rasa macam nak melintas jalan waktu 
kereta berdesup desap suspek ini Monte Carlo agaknya . 
Tapi dah belajar tinggi tinggi takkanlah senang senang 
nak bagi lori ratah body kot . Solution , pakai kasut , 
lari . Sorang sorang . Skipping till okey aku tak kira . 
Paksa diri sampai dah tak larat dah . Menangis dalam hati .
Pandang langit separa gelap cakap , "Kau puas hati dapat 
pujuk aku mendung bersama ?" Emm , beginilah hidup .
Tak selalunya indah . Banyak betul dugaan hari ni .

Okay , penat sebenarnya tahan rasa .

Tuhan , bagilah aku kekuatan . Dan esoknya lagi , benda 
yang sama akan berulang lagi . Penat , muak , bosan .

Ah , mamposlah .

keys off ~
as.da.name.given :)

Photobucket

No comments :

Post a Comment

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D