Kawan Baik Selamanya :)







Hey guys , hari ni gua nak cerita sama lu semua tentang kawan gua yang paling sempoi . Lu semua mau tahu ? Haha , here we go . 


As the name given , Nur Dianah Kamarul Bahrin . 
Hahaha . Gua mau bagitau sama lu yang dia ini sahabat sejati gua .
Gua ulang , SAHABAT SEJATI ^.^


Dena , you sahabat sejati I tau . *peluk cium peluk cium . awww :D
I LOVE YOU VIVA FOREVER LA ! :) *lol :DD


Hoi hoi , korang jangan jeles tau !



*gambar belas ehsan daripada Nur Dianah Kamarul Bahrin ;)

Haaa , inilah orangnya .
Sumpah weyh , dia ni cuteeeeee gila plus baik sangat ! 
Dia cantik kan ? Haha , aku dah nampak 'stalkers' kat luar sana yang sedang mengiau gatal .
Haha jangan berangan la ye . 
Dia ini kepunyaan or simply says , hak milik kekal family dia .
So , kau dan kau takpayah cuba cuba nak masuk line .




Nota kaki : Dear / Sayang / Intan payung / Buah Hati / Bestfriend or whatsoever I can call you ; I want to say something : Denaaaaa , jangan lupa Nisah tau bila Dena dah kawen nanti ! 
Hehe . Jauh betul fikir :P 
Ingat tau , susah senang , kita kongsi bersama sama okay ? 
Everything . 
Nanti jumpa , kita borak pasal boyfriend kita tau . Ehem . 
Pasal orang lain kita buang jauh jauh . Haha stop annoying Nisah =____= 
Dena happy , Nisah happy .
Dena sedih , Nisah sedih . 




Lastly , Bestfriend Forever
Kawan sampai dalam tanah k :)


keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket

2 comments :

  1. speechless gila :O aaaa nisaaaaah thankyou so much !!!!! Dena sayang gila kat nisah :) sayang sgt! kawan baik chenta hidup sampai mati.haha

    ReplyDelete
  2. haha sorry , it's just simple . tak reti nak tulis ayat best best sangat . ni je yang mampu ;)

    ReplyDelete

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D