Slide To Unlock



Post aku hari ni takde kaitan langsung dengan tajuk . OUT terus . Post ni pasal jiwa aku yang agak kacau beberapa hari ni . Nak post . Idea takde . Hmm *sigh - mungin aku rindu dia . Kacau banyaklah aku .

Untuk jangka waktu sekarang , aku berfikir lebih baik kalau aku terus cuba bangkit dari mimpi silam , tinggalkan orang yang aku sayang dan pergi bersama mereka yang perlukan aku . And I remember one of his last point ,

 

"I found someone real now. If you nak kawan, kita masih boleh berkawan."

 

Ya , boleh . Tapi , macam kau sendiri tahu perkataan kau tak pernah bersatu dengan perbuatan kau . Haha , lupakan sayang . Aku okay . Masih mampu senyum ketawa - sendiri . Dan aku amat yakin , bulan pertama kau dengan si dia pasti bahagia bukan ? Kau terus bersikap kasar dan seakan tak peduli dengan aku . Aku makin tak kenal kau . Ya , semakin . Kenapa ? Tanya hati kau .

Kadang-kadang untuk teruskan hidup , kita amat perlu dengan kenangan . Bergantung . Ada yang manis untuk ditawakan , pahit untuk ditangisi , mungkin juga untuk dimarah . So bagi aku , kenangan aku - berbagai yang pahit belaka . Teruskan hidup , misi aku . Cuba . Kata mereka yang tak pernah jemu memberi kata kata semangat untuk aku . Thanks guys .


Maaf , emosi aku agak bersepah ketika menaip waktu ini . Mungkin , entri ini juga bersepah .
 





keys off ~
as.da.name.given :)

1 comment :

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D