Tak Diumpama .





Kalau awak , dimalukan dengan cara yang so-called berbudi bahasa , apa awak buat ?
Oh , pelakunya orang yang dikenali dengan pimpinan agamanya , tingkah lakunya yang mempesona . Dan tempat kejadian , di mana tempat orang yang dikenali dan tidak dikenali menjadi saksi . Apa reaksi awak ye ?


Saya ? Firstly , saya twist topic . Second , back to the topic . Third , HAHA-ing . Lastly , IGNORE . Easy !


Eh awak , kalau saya malukan awak dan lempang awak , apa awak buat ? Lempang balik ?


Awak ni , saya tanya aje lah . Emo melampau pulak . Blah lah awak . Menyampah dah kita . Eh , kejap kejappp ! Awak , ikhlas tue macam mana ye ? Kalau kita tanya soalan yang berkaitan dengan peribadi awak DEPAN-DEPAN orang , ( awak tahu soalan tue terlalu sensitif ) , tiba-tiba awak rasa malu , tapi kita cakap , kita ikhlas nak tolong awak , awak rasa , kita betul-betul ikhlas tak ? Sebab , kita pernah dengar orang cakap , "Tangan kanan kalau nak memberi , tangan kiri tak boleh tahu tau . . " Kita tak tahu lah kalau masa tue , awak guna dua belah tangan awak , but sorry to say , kita rasa sakit hati dengan awak . Oh ya , kita tunggu awak say sorry . it's been a while . Nampaknya , awak tak sedar pun kan ? Mungkin awak ingat , saya nih takde maruah kowt . Takpe lah . One word , BYE ( and it's mean FOREVER ) .




keys off ~
as.da.name.given.






No comments :

Post a Comment

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D