Harapan Pembunuh.



Hidup dalam denial, sangat memeritkan.
Hidup dalam harapan, sangat memalukan. 
Berharap-berharap-berharap sedangkan kau tahu tak ada 
guna pun berharap, bila harapan kau cuma tinggal harapan. 
Kau menyesal, sebab wasting so much time untuk berharap 
pada sesuatu yang kau tak payah nak berharap. 
Tu kan kerja Dia. 
Tapi kadang-kadang berharap tu macam antidote. 
Buat kita feel alive at least for a few second. 
Entah, tapi aku benci harapan. 
Sebab semua harapan aku pembunuh.

Photobucket

7 comments :

  1. harapan tu pembunuh kalo ko memberi harapan pada benda yang salah hahahahhaahahahahahahahahahahahahaha

    ReplyDelete
  2. Sebab tu kita kena berharap pada DIA je :)

    ReplyDelete
  3. hahahahahahahaahahhahahahahahah yup hahahahahahahahahah

    ReplyDelete
  4. hhahahahahahahaahaha kalo saya tak gelak saya asyik depresed je so inilah salah satu caranya untuk light up my mind hahahahahahahaahahhahaha

    ReplyDelete
  5. Okay then. Jangan gelak banyak sangat.

    ReplyDelete
  6. Yeah, saya pun benci harapan -_-

    ReplyDelete

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D