Kepenatan.



*tak mintak  dan tak mahu pun jadi macam ni =.=

Cakap pada diri; tidak mengapa. Cukupkan apa yang tiada dengan pujuk yang 
hanya aku seorang faham akan helahnya. Hidup tapi mati dalam segerombolan 
manusia, ada tapi semacam tiada diumpamakan, survive sorang-sorang, apa ini 
neraka dunia? Fikir aku. Tenangkan hati, bercakap sorang-sorang benda yang 
aku harap orang akan cakap pada aku. Gila. Ye. Aku tahu.

Petang tadi aku betul-betul rasa nak gila, serabut, kacau bilau, rasa macam 
nak melintas jalan waktu kereta berdesup-desap, suspek ini Monte Carlo agaknya. 
Tapi dah belajar tinggi-tinggi takkanlah senang-senang nak bagi lori ratah body 
kot. Solution, duduk merenung langit. Sorang-sorang. Menangis dalam hati. 
Pandang langit separa gelap dan cakap, "Kau puas hati dapat pujuk aku mendung 
bersama?" Hmm, beginilah hidup. Tak selalunya indah. Banyak betul dugaan 
hari ni.

Okay, penat sebenarnya tahan rasa.


Tuhan, bagilah aku kekuatan. 
Dan esoknya lagi, benda yang sama akan berulang lagi. 
Penat, muak, bosan.

Ah, mamposlah.


keys off ~
as.da,name.given :)
Photobucket

No comments :

Post a Comment

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D