Pantun 4 kerat untuk Haters.

Buah duku buah durian ,
Makanlah buah-buahan tempatan ,
Semua haters terasuk tertekan ,
Hidup aku bahagia tidak meroyan .

Bagai itik pulang petang ,
Macam tu jugak aku berjalan ,
Hey kau
 haters kenapa nak berang ,
Aku busy la , malas nak layan .

Potong kayu guna kapak ,
Kapak diukir oleh Pak Sudin ,
Dah kau
 haters macam budak-budak ,
Game kau aku tak sudi nak main .

p/s #1 : Sorrylah
 haters . Aku memang suka bajet suci murni bersih . 
            Oh ya , tapi aku takdelah maksum macam yang kau hebahkan .

p/s #2 : Gila kau
 haters .
 Pecah rekod aku tulis pantun untuk kau semua . 
            Harus kau semua berbangga dan riak , kan ? Jangan lupa bagi award 
            untuk aku jugak ok ! Aku sayang kau semua . Amat ! *ciungg sikit :*

keys off ~
as.da.name.given :)

Photobucket