I Follow You , You Follow I Balik tau . 


Hai readers and bloggers yang kacak lagi cantik sekalian ,


Ok aku tau , hampa semua mesti pernah dengaq ayat kat atas kan ? Ayat klise 
seorang blogger bila dia nak tambahkan bilangan followers dia . Aku nak tanya 
hampa la kan , best ka ada ramai followers ni ? Like seriously . Aku bukan jumpa 
sorang dua , tapi dah banyak kali dah aku jumpa blogger yang jenis macam ni . 


Bukan apa , aku serius tak kisah pon kalau nak suruh follow , boleh . Tapi suruh 
dengan cara baik . Jangan paksa paksa . Au setakat kena sekali dua takpa , tapi 
bila kena banyak kali , aku jadi annoying . Ok memang aku cepat terjengkel dengan
orang . So what ? Kau ada masalah ? 


Ok contoh ayat ayat yang boleh dikategorikan sebagai 'memaksa' :


"Awak , saya dah follow awak . Awak follow saya balik tau ."


2 minit lepas tu ...


"Awak dah follow saya ke ?"


Seminit berlalu ...


"Takpe la awak . Kalau macam tu saya tak jadi follow awak la ."


OK fine orang macam ni sumpah aku memang takkan follow kau sampai bila bila .
Kalau iye pon , jangan la paksa aku . Aku dah hampir nak jadi follower kau , tapi
kau spoil-kan mood aku -,-


So untuk entry kali ni , aku nak bagi peluang untuk semua blogger . Kepada 
sesiapa yang nak aku follow blog dia , SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI 
RUANGAN KOMEN . Peluang hanya sekali . Aku ni seorang blogger yang ego .
So kalau nak , sila buat sekarang :D



*taken from Google Image




Till then , to all my readers , THANK YOU SO MUCH . Kalau takde korang , blog 
aku memang tak meriah . Entry yang aku tulis , memang takde orang nak baca . 
Seriously , aku appreciate korang . Zillion thanks . Aku tak mampu nak kasi 
prizes . Hanya mampu ucap terima kasih ;)







*taken from Google Image




keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket

6 comments :

  1. wah mengadanya...
    wat dek saja lah kat dia..
    slalu jumpa yg minta follow dia dulu kalau sudi, lepas tu dia akan follow kita balik..
    cehh~ jgn harap! haha

    ReplyDelete
  2. HAHA manusia . biasalah tu kan :P

    ReplyDelete
  3. oit..garangnyer!!hehe tp mmg annoying pon kalo dpt org yg camtuh!!

    ReplyDelete
  4. mufidah : HAHA sekali sekala garang takpe . yes memang annoyed gila dengan orang yang macam tu -,-

    ReplyDelete
  5. btul2 ! x suke orang paksa . rileks2 suda ~ :)
    follow bukan saje2 tp untk bace .
    kan kan kan :)

    ReplyDelete
  6. kak bui pernah jumpa org mcm ni..
    tp,sbb kak bui kesian..kak bui follow jer balik..hehehe

    ReplyDelete

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D