5 Sebab Status Anda Di 'LIKE'

1. Ayat kat status anda super awesome .


Contohnya :


"Aku hari ni dapat sebuah BMW 5 Series. 
Ayah aku bagi hadiah birthday."

Kalau baca sekali , tudia hebat gila dia ni . Dua kali baca , bapak ah kaya gila . 
Tiga kali baca , dia ni attention seeker kot . Saja ja ni . Budak kurang kasih 
sayang memang suka buat status macam ni kot .

2. Anda seorang yang cantik / kacak / comel .


Kalau anda lawa , gorgeous , kacak , hensem dan yang seangkatan dengannya , 
anda post apa sahaja dekat Facebook , mesti ramai gila orang 'like' .


Status :


"Aku sakit perut . Nak pi berak sat ."
- Brad Pitt and 708 others like this


"Hai , saya comel sangat hari ni ."
- Fasha Sandha and 306 others like this


Kenapa ramai 'like' ? Sebab anda cantik . Cuba muka macam katak , mesti takdak 
orang 'like' punya .


*UNTUNGLAH JADI ORANG LAWA NI -_-


3. Status anda memaksa untuk di 'like' .


Contoh :


"Aku rasa aku demam kura hari ni . 
Doktor kata aku takboleh hidup lama ."

- Siti Nurhaliza and 9542 others like this.

4. Kawan ada suka tekan button 'like' .

Kawan anda di Facebook ada macam macam jenis . Ada yang suka komen , ada 
yang suka like , ada yang suka baca dan macam macam perangai lagi la . Kalau 
kawan yang jenis kaki like , kalau boleh semua status anda dia hendak like . Reply 
komen pun hendak like . Kalau sekali dua itu boleh terimalah , ini semua dia nak 
kebas . Apa kata anda buat status kutuk dia , agak agak dia nak like tak ? 
HAHA lol !

5. Anda suka 'like' status sendiri .


HAHA yang ni paling lawak . 
Ok aku tak pernah buat kerja annoying macam ni ok :P


Ok enough peeps . Nanti ada pulak sesi makan-cili-terasa-pedas . Malas aku nak layan . 
K bye !

keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket

No comments :

Post a Comment

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D