Label me what you want , Moron.


Kalau cerita , terlampau umum maka sangat bahaya . Kata dia , 
aku seorang yang sombong . Memang aku sombong dengan orang 
yang aku tak kenal . Aku tak suka orang label aku gedikgatal and 
whatsoever kalau aku jadi terlampau ramah . Lagipun macamlah 
selama ni kita pernah berkawan pun kan ? *straight face* Maka tak 
payah nak kerek sangat . Entah kenapa dia buat pengakuan yang 
macam tu pun aku tak tahu . Pedas gilalalala .


Enough with your bad perception about me . Aku penat sangat 
dengan judgement . Everyday , ada je orang judge . Itu tak kena 
la . Ini tak kena la . Entah apa yang betul , aku pon tak tahu la .
Now , aku bagi kau judge . Judge la sampai kau muntah . Nak judge 
sangat en ? Go on . Aku tak pernah halang . Tapi satu je aku nak 
cakap , setiap benda yang kau judge , tak semestinya betul . Sebab
aku tahu , Allah SWT Maha Menghakimi . So , Allah lebih berhak ke 
atas diri aku . 


To be honest , aku tak suka semua entry aku ni asyik nak condemn 
orang . Seriously , I try my best to avoid myself from doing this kind
of entry , but I just can't . I'm get sick with this . Aku tak suka cari
gaduh . Dan aku bukan kaki gaduh . So stop make me being that 
person . Kbye .


Oh by the way , this is a 'gift' for you ;






keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket

No comments :

Post a Comment

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D