Hey Pretty Moron.

Jadilah manusia. Jangan jadi topeng yang hidup dalam 
kepura-puraan . Or should I called you mayat hidup ? Oh ,
I know , thats hurt . Nevermind sweety . I still love you 
as usual . Eh ? Ewwwww . Takpe la . Aku dah biasa hidup 
kena ignore . Lebih teruk daripada ni pon aku dah pernah 
lalui . Don't worry . Aku tough . Aku menangis sebab aku
kuat . Jadi manusia jangan annoying sangat okay ? Kalau 
kat depan aku , kau kutuk orang lain . Tapi belakang aku ,
KAU KUTUK AKU . Oh , you are so sweet baby . Pelukcium
sepakterajang sikit . Opsss , kasar pulak . Takpe la . 
Kubur masing masing en . Okay la . Malas nak membebel 
banyak banyak . Panas hati pulak . Kbye ^^


keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket

No comments :

Post a Comment

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D