Aku suka bila kau ketawa ,
kau buat aku senyum ke telinga.



Okay people . Ini dah masuk entah kali yang ke berapa la
aku tengok cerita CUN ni . HAHA .
Nak buat macam mana kan , bila aku ni orang utara ,
mesti la aku suka dengaq orang cakap loghat utara kan ?
HAHA . Maklumlah , tak lupa daratan :P


Siapa kata tinggal kat kampung tak best ?
Siapa kata mandi sungai dan main lumpur tu tak seronok ?
Siapa kata orang kampung tak memikat ?
Siapa kata perempuan tak boleh meminang lelaki ?

Dan paling penting ,
Siapa kata KLCC dan sawah padi tak boleh bersatu ?



Aku Suka Bila Kau Ketawa
Kau Buat Aku Senyum Ke Telinga


Aku Suka Bila Kau Tersipu
Merah Muka Hendak Sembunyi Malu

*lirik theme song for this movie :)


Baru lepas tengok cerita CUN lagi !

Suka tengok kampung ! Suka tengok orang main lumpur ! Suka tengok
orang terjun telaga ! Suka tengok orang main kat sawah padi ! Suka
tengok ayam itik kerbau lembu ! Suka tengok orang lepak kat pondok
tepi sawah ! Suka tengok orang naik basikal keliling kampung !
Suka tengok orang pergi berkelah !

Arrgh !

Aku suka semua !

Cerita ni buat aku rindu kampung tok aku . Well , kampung tok aku pun
best jugak . Depan rumah ada telaga , belakang
rumah ada dusun ! :D

Nak lagi best kalau kampung nenek sebelah mak aku , macam tinggal
dalam sawah padi . Ada wifi yang laju gilos .
Tapi takut sikit sebab ada kawaq a.k.a pencuri .
T_________________T

Nak lagi best kalau boleh naik basikal mountain bike tu keliling
ban atau dalam dusun . Bonggol sana bonggol sini ,
end upnya , malam tu sakit bontot .

Kampung best kan ?

#dearfuturehusband : Saya nak jadi sawah padi , awak jadi KLCC ye . Tapi jangan gatalgatal dengan menara KL mahupun Eiffel Tower *wink*

Cerita ni cukup masam manis , garam gula dia . Hee :) Kira okay la
kalau anak anak perantauan nak lepas rindu pada Malaysia dan
seisinya .


Pleaseeee here this okay cotton candies ! ;)



keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket

No comments :

Post a Comment

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D