24 : 7 a.k.a 24 Jam 7 Hari.


Selama aku duduk kat Nilai ni , banyak gila aku jumpa dengan 
mat mat bangla . Punyalah hensem semat gila ah. Semuanya rambut 
ada yang tutup dahi ,  berkaler kaler lagi kau , hidung macam biasalah , 
terpacak . Wow ! Haha . Lagi satu aku teruja tengok mat mat negro kat 
sini . Depa dah la hitam , pastu takdak pulak depa nak bajet hensem ni .
Sebabnya depa sedaq depa tak hensem . *haha okay stop mengata Nisah .


Aku serius tak kisah sangat kalau rambut non-muslim ni kaler kaler . 
Kencing berdiri pon tak basuh babe , come on la menipu sangat depa 
nak mandi wajib ka apa ka , tak pon mandi junub. Sembahyang 
apatah lagi.

Okay . Cheq tanya hampa ;



*Comey ka macam ni ? =,=



HAHA . yang ni pulak macam jual maruah diri sendiri .
Oh em jay , sumpah aku takboleh tengok gambaq 
ni lama lama .
Rasa nak tampaq sorang sorang -,-


Ada sapa sapa tau berapa depa dapat undian dekat page pencarian lelaki kacak di fb ?
Tiba tiba aku macam curiousity-membunuh-kucing pulak nak tau .


Euwwwwww , bapak geli ! -___-


keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket