Awww , this is interessstinggg :)


Fellas , let me tell you something . Come and see this ;


KLIK DEKAT GAMBAR UNTUK LIHAT DENGAN LEBIH JELAS .
okay anak anak :DD



Haha . Aku nak bangga jap boleh ? Maria Elena balas comment aku la .
Oh Em Jay , this is absolutely fabulous !
Aww , I adore you Maria Elena ;)

Eh eh , tiba tiba aku rasa kat luar sana , mesti ada orang macam ;
"Duh , bajet gila minah ni . Setakat Maria Elena balas comment pon nak
kecoh."
Haha . By the way , ni blog aku kan ? 
So , suka hati aku ah nak syok sendiri ke apa .
Takpayah nak busy body sangat ah .
Grr . Marah tiba tiba -_-

Notakakiberbululebat : Untuk sapa sapa yang taksuka Maria Elena tu ,
korang boleh la STAY AWAY dari blog aku .
Sebabnya , aku taksuka orang yang ada PHD dekat dia .
Please fellas , be an open-minded person . 
Fikiran tu takpayah nak kolot sangat ah .
Setakat Maria Elena speaking pon , korang nak kecoh pehal .
Relaks sudah . Normal ah tu .
Korang dengki sebab korang pergi sekolah , belajar tak habis .
Kan kan ? Haha :DD

keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket

No comments :

Post a Comment

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D