Serba salah.

Ala , nak pergi jalan je pon , tak payahlah lawa 
lawa sangat . 
Okay , lawa sangat salah .


Eh , comot gini je ke ? Comel la sikit , nak pergi jalan ni . 
Okay , comot pun salah .


Guntinglah rambut , tak comel la rambut panjang . 
Nampak tua .
Okey , rambut panjang salah .


Nisahhhh ! Kenapa potong rambut ?!! Kan lawa rambut 
panjang ?!!
Okay , rambut pendek pun salah .


Bakpe senyum senyum ni ?
Okay , senyum salah .

Kenapa muka masam macam kilang cuka tumpah ni ? 
Gaduh dengan bopereng eh ?
Okay , tak senyum pun salah .


Ni apasal kepoh ni ? Mesti ada apa apa ni ?
Okay , kepoh salah .


Awat hang diam ja ? Mesti hang ada apa apa ni ?
Okay , diam pun salah .


Dan seterusnya .

Okay okay , saya pesalah yang bersalah kerana sering 
melakukan kesalahan pada waktu , tempat dan orang 
yang salah .
APA SALAH JUGAK ?!


keys off ~
as.d a.name.given :)
Photobucket