Hentikan kebodohan ini  .


Friendster ? Wow ! bestnya , boleh add kawan kawan , kumpul 
kawan kawan . syioookkkk :D

Myspace ? Macam Friendster ? Boleh edit profile ? Tukar wallpaper ? 
Ehh ehh , ni lagi best laaaa !!

Facebook ? Macam Myspace ? Game game dia bessttt !! Even tak 
boleh edit profile , tapi best laaaa , boleh Like , boleh Poke .

Alaa , Facebook dah bosan la Jom blogspot .

Tapi aku tak reti nak tulis .
Karangan aku fail .
Masa UPSR , Penulisan aku A tapi tu karangan sekolah .

Hmmmm *snap snap snap*
letak gambar banyak banyak .
Buat muka comel sikitt .
awwww comelnye aiiii !
Mesti banyak laki laki rempit suka ai laa uoolsss

Buat macam Friendster , Myspace and Facebook la
Letak gambar banyak banyak , tulis je la pasal apa apa , 
Hmmm pasal apa aku buat hari ni la .
Eh smalam first time period , nak share la dengan orang .
Semalam aku berak cirit warna hijau , nampak jagung , 
tulis jugak la pasal tu .

Ehh Ehh Ehhh , boleh buat duit la dengan blog .
Nuffnang i lovee youuuuu tau :P

Kena tinggikan trafik ni baru la masyukkk
*Blogwalking

Haaii , you comeellnyee... i follow you tawww... followw la i 
balik ye sayaannggg

Hmm kena start trend baru ni , baru style .
*buat segmen
Waaahh , akulah blogger pertama buat segmen !
Sila gelar aku dewa traffik ,

Pasni , buat gathering blogger . 
*buat vlog
Eh , vlog tu ape eh ?
Buat je la .
*rakam video


Lepas ni apa pulak ?



Hah ? Twitter ? Apa tu ? Bunyi macam untuk orang pandai je , 
tamaw la ai , takboleh nak camwhore buat muka comel .



Notakaki : Haha . Jangan risau , aku pon macam tu jugak . Cuma 
tu la masalah manusia zaman sekarang . Cepat sangat bosan dengan
sesuatu . Manusia jugak tak pernah berpuas hati dengan apa yang 
mereka ada , termasuk la manusia beku macam aku . Senyum :)



keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket

No comments :

Post a Comment

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D