Tinggalkanlah Teman Wanita Kamu Kalau Berani.


[Tiada apa apa yang tinggal untuk dikenangkan jika tiada yang signifikan dalam 
perhubungan . Itu pesanan aku buat kau yang tanya aku tadi .]

Kalau kau sangka aku menyimpan dendam , kau salah .
Hati aku bukan tempat terbaik untuk simpan benda begitu .
Hati aku masih tempat menyimpan benda yang sangat aku hargai - walaupun 
sekuat mana kau cuba pecahi dengan kata nista tidak bertepi .
Senyum .




Notakaki : Kalau seseorang itu pernah masuk ke dalam segumpal darah merah yang berkunci , 
hanya ucapan tahniah dapat dihulurkan . Itu sahaja . Tiada dendam , tiada curiga , 
tiada kekesalan , tiada kecewa , hanya sekelumit bahagia atas kasih sayang yang nyata .


keys off ~
as.da.name.given :)

No comments :

Post a Comment

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D