Dont afraid to be yourself.


Tak guna mengeluh itu ini pasal kau gemuk ke buncit ke or whatsoever . Seribu gelen liur pun kau mengeluh kalau kau tak buat something semua tu tak akan berubah . Tapi working out tu macam payah kan tu yang membebel tuh . Hihi . Serious lah .

Aku tak akan membebel lagi pasal berat badan or badan berat . Sebab aku tanam dalam otak yang , every woman is beautiful . Sesetengah daripada kita tahu dan yang separuh lagi tu masih nak bagi hidup lampu suluh tercari cari mana kecantikan dia .

Aku bercakap macam kononnya aku dah confident yang aku cantik . Hihi . Sila jangan berasa sengal ya readers .


Stop mengeluh and duduk depan cermin . Letak jari telunjuk dekat kepala . Tutup mata dan fikir . Satu cara untuk menghargai diri kita ialah cari cara untuk berubah jadi lebih baik . But hey , its got nothing to do with makeup , pretty clothes or anything physical . Its what on the inside . Its about accepting the person that you are ; flaws and all . *mak tiru ayat someone nyahKita akan sayang diri kita bila kita sudah boleh terima semua keburukan kita and akan ada rasa mahu make small changes to our body . Sedar semua keistimewaan kita and senyum kambing . Hihi .

As for me , friends are the best healer . *kecuali kawan yang tak sedar diri and rasa patut dihadiahi cermin untuk birthday dia.

Confident with every single things that you gonna do girls . Sampai bila bila pun kita tak akan maju kalau asyik fikir apa orang akan cakap pasal kita . Trust me . Mari jalan sambil angkat muka and cakap dengan orang , "Aku cantik kan ? " Hihi . And ingat , tak semestinya pengkritik yang duduk di tepi tu cukup bagus untuk mengkritik . They are might even worser ! *macam kenal ayat ni. 



Dont afraid to be yourself girls !


keys off ~
as.da.name.given :)

No comments :

Post a Comment

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D