Dan aku memutus untuk diam



Bila marah , aku lebih suka diam . Sebab aku tak reti nak maki maki orang depan muka . 
Yes i cursed a lot bila bercakap , tapi bukan masa marah . kau pok pek lah apa pun depan 
aku , tetap aku balas muka sememeh . Sebab aku tak suka berdebat . Sebab aku cepat jadi 
kurang ajar . Jadi lebih baik aku diam daripada jadi kurang ajar . Tak percaya , tanya 
orang terdekat aku . Dorang tahu semuanya .

Jadi untuk sapa sapa yang aku sedang diam sekarang , aku bukan sombong . Tapi mungkin 
aku tengah sakit hati . Serious ! Tapiiiii kadang kadang mungkin jugak aku tengah busy . Jadi 
kau kau jangan nak fikir negatif je okai !



Untuk kau , ye kau ! Jangan nak kayangan sangat .
Takut nanti jatuh tak pasal . Sebab 
kayangan ,  bukan 

dunia kita si manusia ni . Apa pun , kau tetap kawan
aku . Kawan sampai 
dalam tanah nanti . So , teruskan 

berubah , okay :)


keys off ~
as.da.name.given :)