Whatever ! :/ 


Aku tak suka angguk-angguk kepala , kawan . Kau lebih percaya beribu orang yang angguk kepala pada kau ,
 
berbanding aku , yang rasa apa yang kau rasa ? Kalau nak dengar yang sedap sedap , jangan tanya pada orang
 

yang cakap tak beradab macam aku ni ye , kawan . Kau pilih kasih .Tapi tak apa . Sekarang kita fair and 

square . Kau cerca aku kat rumah kau , aku cerca kau balik . Kalau kau terasa hati dan nak buat sequences , 

silakan , mana tahu hot macam Starwars kan ? Seronok jugak jadi annoying ni . Patut kau tak teragak agak 

nak buat aku jadi terjengkel dengan kau . Malas nak type lagi , kau bukan faham bahasa pun . Esok aku 

belajar Spanish , aku tulis pada kau , mungkin kau faham kot . Jaga diri kau baik-baik . Bye bye .


keys off ~
as.da.name.given :)