Hilarious.
      "Weh , aku sukalah tengok kau ! Macam bidadari turun dari kayangan ! Terima kasih sebab turun ke bumi .




Bidadari ? HAHA .Terima kasih sebab turun ke bumi ? HAHAHAHAHAHAHA .

Disini tiada bidadari ye adik-adik . Tak payah add facebook sebab nak tengok muka bidadari dari kayangan ni ye ? Lepastu tulis kat Formspring , "Macam bidadari ? Taklah , rupanya you macam.....*suspens* " . Tak payah ye , tak payah . Saya tahu bab bab nak provekan benda begini awak-awak memang suka . Macam orang cakap dia terer menari , awak pun suruhlah dia menari , lepastu tanpa diundang awak pun terus jadi judge tak berkelayakan , awak condemn lah orang tu . Yang lawaknya , bila suruh awak menari , nampak macam batang mop , tapi ada hati nak judge orang ? Puhhhh-lis . Dan , tolonglah belajar bergurau . And I bet , dia memang bergurau pun . Kau gila nak kata muka macam aku bidadari ? HAHA . It's not annoying remark , by the way . Tapi dia berjaya buat saya tergelak up till now . How come she can be so spontaneous tapi masih nampak sincere gila ? Hahaha . Cute gila kau tahu .

Oh ya , dia rabun . Tadi dia tak pakai cermin mata . Maka hasil ujikaji hari ini dibakulsampahkan basi basi . Tiada bidadari ye disini . TIADA . Oh ya , saya sedang senyum . Awak disana , tak payah terasa hati , kalau tak buat perkara annoying diatas . KA-LAU . :)



keys off ~
as.da.name.given :)

No comments :

Post a Comment

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D