Equal





Saya ni macam semut , suka benda benda manis .
Dah lumrah .
Walaupun itu adalah Equal , kadang kadang saya can't resist jugak .
Jadi tolonglah faham yang awak sebenarnya tengah menyeksa saya .

Sigh :/

Eh , tapi tadi memang aku tengah bad mood sangat . Tak habis habis dia buat hal . Lepastu boleh mintak tolong dengan aku lagi dengan muka slamber , tak bersalah but still tak bagitau pasal benda tu . Padahal aku dah perasan . Aku just tunggu je bila dia nak bagitau . Tapi keluar masuk keluar masuk , dia still tak bagitau . Orang kalau dah tak amanah tu , jangan harap sampai bila pun dia nak jadi amanah . Kalau dah memang tak jujur tu , sampai mati la kau jangan nak percaya yang dia kononnya dah berubah jadi seorang yang jujur . Dah . Aku memang malas nak percaya statement : People do change to be better . Aku tak tau la apa masalahnya . Sama ada aku ni terlampau baik sampai dia berani pijak kepala ataupun aku ni biasa biasa je tapi ke-kurang ajar-an dia tu yang terlampau . Haih . Penat lah . Nak sound nanti takut gaduh . Dah la dia tu bukan jenis yang boleh ditegur . Karang buat sakit hati je dengar dia menjawab dengan mimik muka segala . Haaa , geram tahap kritikal la ni . Kalau tak aku tak sampai hati jugak nak kutuk mimik muka orang bagai . #^%%$^@$#%^*&*#$@!!$@#%$#% >_<



But then , I was able to smile back :)


keys off ~
as.da.name.given :)

No comments :

Post a Comment

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D