Jom Tambah Follower.





Hello people ! Aku join segmen la hari ni . Segmen Jom Tambah Follower .
Hell yeah , aku memang ah pernah cakap yang followers doesn't mean
you readers, right ? K kau kena faham , aku pon manusia biasa jugak .
So , jangan ah nak marah bagai kata aku hari tu iye iye je tak pentingkan 
followers then sekarang nak ada banyak followers pulak . Cakap tak 
serupa bikin kan perempuan ni ? Well , naluri kemanusiaan . Tak pernah 
bersyukur . Bila dah dapat something , tapi nak something yang lagi
lagi lagi baik . *tamak kan ? phfftttt . So here I am . Aku kat sini
memang nak tambahkan followers aku lagi . At least in a right way la
kannnnn . Takde la pulak aku nak paksa paksa orang follow blog
cikai aku ni -..-

So come on jejaka and jejaki , eh ? *gadis sunti sekalian ,
JOM LA JOIN SEGMEN NI RAMAI RAMAI . K can you see 
thats CAPS LOCK ? Apadehal kau caps lock bagai ?
Saja . Nak bagi semangat untuk korang join akceli :D


Selamat menjoin-kan diri ! :D *rosak BM aku -.-'


keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket

2 comments :

  1. join anda..

    meh la lawat blog kita..

    http://ceritahatikuh.blogspot.com/2011/12/segmen-jom-tambah-follower.html

    ReplyDelete
  2. join segmen ni bersama-sama :D
    salam perkenalan..
    jmput lh dtg ke blog dya
    http://yayabunga.blogspot.com/2011/12/jom-tambah-follower.htm

    ReplyDelete

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D