Tak Semua.

Tak semua orang rasa gembira .
Tak semua bernasib baik dalam soal cinta .
Tak semua orang faham apa yang kita rasa .
Tak semua rasa apa itu hiba .
Tak semua orang boleh lupakan sesuatu perkara sekelip mata .
Tak semua orang yang senyum itu dalam hatinya ada bunga .
Tak semua orang beruntung dalam hidupnya .
Tak semua orang dapat apa yang mereka nak .
Tak semua orang hebat .
Tak semua benda boleh buat kita bahagia .
Tak semua orang boleh sayang kita macam kita sayang mereka .
Tak semua bernasib baik .
Dan tak semua itu aku .


*lap air mata*


*thank you Google sebab bagi quote yang sangat awesome ^^




Allah knows the best . Sama ada baik atau buruk , semua ni ujian . 
Allah bagi ujian sebab aku kuat . Alhamdulillah , aku boleh terima
semua ni . Thank you Allah . Kalau hati aku sakit and sedih , aku 
bawak hati aku ni jumpa Allah . Ya , Allah SWT is The Most Merciful .
Hanya Allah yang boleh rawat hati aku ni :')


*Oh ya , sadness doesn't help much . So La Tahzan :')


keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket

2 comments :

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D