SEGMEN : "Aku Mahu Jadi Followers , Bukan Stalker ."

Hai bloggers and readers sekalian !


Haaa nampak dak tajuk kat atas tu ? So hampa mesti boleh agak kan entry aku kali ni pasai
apa . HAHA ok this is my first time nak buat segmen . And yeah , I'm kinda feel nervous now .
Taktau la segmen aku ni dapat sambutan ke tak . Aku ada sediakan syarat syarat nak join
segmen ni . Takpa jangan risau , syarat yang aku buat tak susah pon . 


Syarat-syaratnya ialah :


1. Hampa kena letak gambar aku yang kat bawah ni dalam entry hampa . Psssttt , gambar ni
aku edit semata mata untuk segmen ni tau :D *ok walaupun tak omey , letak aje ah untuk
ambik syarat :P



*Macam mana nak ambik gambar ni ?
Korang tekan dekat gambar , then kat bawah ada tulis , 'SHOW ORIGINAL' .
Then tekan link tu . So macam biasa , right-click then save gambar tu :D



2. Syarat kedua ni terpulang ah pada hampa sama ada nak ikut atau tak . Hampa boleh
follow blog aku kalau hampa nak . And if not pon , ok je . Tiada paksaan .

3. Then , hampa kena tulis serba sikit kenapa hampa suka jadi follower untuk blog tersebut .
Contohnya ; Hampa follow blog dia sebab blog dia lawa ke , entry dia best ke atau sebab 
hampa nak stalk dia . HAHA terpulang la ok ! :D

Tarikh tutup segmen ni : 26/10/2011 (10 malam)

Ok lepas tu , aku akan follow setiap blog yang join segmen . And then aku akan update pasal
link blog hampa . Lepas tu hampa boleh la terjah blog blog tersebut dan follow depa . Kalau 
hampa nak la . Tujuan aku buat semua ni untuk hampa tambah followers hampa dan 
menambah kenalan .

So join la ok ! Bukan senang gua nak jadi murah hati sampai macam ni dengan lu semua . 
Ni first segmen blog gua . Harap harap berjaya la . Ok brotah and sistah , gua chow dulu .
Assalamualaikum :')

*LETAK LINK ENTRY HAMPA DEKAT COMMENT OK ! ^^

keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket

2 comments :

Spend a little of your time to comment my entry . Thanks ya ! :D