Fakers , heart ya ! :D


Fakers , kenapa la orang macam kau boleh wujud dalam 
dunia ni ? Serius aku tak faham . Apa masalah kau wey ?
Kau takde life eh ?


Phffftt . Astagfirullah . See ? Dah tak pasal pasal aku 
tambah dosa maki kau .


Please la k . Jangan buat keja keja KEJI macam ni boleh ?
Kesian la dekat orang . Haih .


Cuba tengok ni ;



Facebook ni dibuat dengan menggunakan 


Kemon kemon , kau ambik gambar orang lain then kau 
mengaku tu gambar kau ? What the heck ma'am ? Please ,
get a life la . Belajar bersyukur sikit . Semua yang ALLAH
jadikan tu dah cukup sempurna . Mak kau penat lelah 
lahirkan kau tapi ni balasan kau dekat mak kau ? Jadilah
anak yang tahu mengenang jasa sikit . * ingatan untuk diri
sendiri jugak *


Untuk pengetahuan korang , hanya ni satu satunya Facebook
Kak Yuyu ;




Ni pulak Fan Page Kak Yuyu ;


I'm pity to her . Kak Yuyu stress sebab benda alah ni . Gth la 
fakers ! Susah jadi orang cantik ni . Semua orang nak claim diri
sendiri cantik susah la .


keys off ~
as.da.name.given :)
Photobucket