Love me or hate me ?

I'm 18teen , normal girl , i love music and fashion , i am loud , my personality is depends on my mood . I hate when people hate me and i'm sensitive . Satu satunya perkara yang aku tak suka tentang diri aku ialah , aku sensitive . Sangat sangat sebenarnya . Kalaulah aku boleh buang sifat sensitive aku ni macam aku buang kulit pisang dalam tong sampah , aku pasti dapat hidup dengan gembira tanpa pedulikan kata kata orang lain .
 

Tapi mulut orang kita tak boleh tutup .
 
Hari ni aku belajar something , kita tak boleh buat semua orang suka kat kita . Macam yang selama ni aku try buat . Maybe ramai yang tak tahu , mungkin takde orang tahu , tapi selama ni aku cuba buat orang suka aku , at least cuba buat dorang tak benci aku and tak jadi kan aku topik utama dalam mana mana sesi mengumpat dorang .
BUT I CAN'T . 

Some people akan suka aku , and some people akan benci aku . Tak kira sekuat mana aku cuba , aku tak boleh paksa orang suka aku . Macam karma , tak semua orang akan suka aku , dan tak semua orang aku suka . Mungkin aku patut mula jadi tabah dan tak senstive macam dulu lagi . Aku patut mula belajar macam mana nak ignore apa yang orang lain cakap . Susah tu memang lah susah . Aku sememangnya semulajadi dilahirkan dengan sifat ni . Tapi aku kena cuba dan jangan putus asa , yeahh !
 
Anyway , aku baru perasan , aku macam budak budak kan sebab baru nak sedar this thing . Eh wait a minute , aku dah REMAJA laa . HAHA . Rindu zaman kanak kanak ribena dulu ! ^.^


keys off ~
as.da.name.given :)